Іллінецька територіальна громада

Вінницька область, Вінницький район

29.01.2024 16:40

Відбулася щотижнева оперативна нарада

65b7bce0a3a36__2.jpg

Сьогодні, 29 січня, відбулася щотижнева оперативна нарада за участі заступників міського голови, керуючої справами виконавчого комітету, старост старостинських округів, начальників управлінь та відділів міської ради, керівників комунальних підприємств і установ, головних лікарів закладів охорони здоров’я, яку провів перший заступник міського голови Олег Дмитрик.

Про узагальнені дані по роботі зі зверненнями громадян та стан загального діловодства в Іллінецькій міській раді за 2023 рік інформувала присутніх Олександра Пилипенко, начальник загального відділу міської ради.

Олександра Пилипенко зазначила, що основними завданнями загального відділу є забезпечення ведення загального діловодства у виконавчому комітеті відповідно до інструкції з діловодства, робота з вхідними та вихідними документами, реєстрація письмових звернень, пропозицій, заяв і скарг громадян, а також аналіз характеру звернень, забезпечення порядку формування, оформлення та зберігання документів протягом встановленого терміну, тощо.

Загалом, за 2023 рік отримано 181 звернення громадян, в тому числі 36 колективних. Щороку актуальними питаннями, що турбують жителів, залишаються потреби у вирішенні питань житлово-комунального господарства та благоустрою територій, дотримання законодавства з питань землекористування.

Опрацьовано більше 6 тис. документів-вхідних листів, заяв громадян, за якими приймались рішення радою чи виконавчим комітетом, та вихідних листів.

До структури відділу входить 11 діловодів, що забезпечують наближення послуг до населення у старостинських округах.

Олександра Євгеніївна проінформувала також про роботу в старостинських округах із здійснення окремих нотаріальних дій старостами міської ради. Так, відповідно до рішення сесії старосту уповноважено вчиняти нотаріальні дії, підписувати та подавати заяви до Спадкового реєстру на території відповідного старостинського округу. Внесення до Спадкового реєстру відомостей забезпечується з використанням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, з якою працюють переважно діловоди. Так, з квітня 2023 року підготовлено та внесено 67 заяв та отримано витяги про внесення відомостей до реєстру. Проте, вартість такої послуги залишає бажати кращого, оскільки становить лише 85 коп. Тому, з надією поглядаємо на процес розгляду законопроекту №4380 «Про адміністративний збір», який встановлює весь перелік базових адміністративних послуг з чіткими розмірами плати за їх надання, а також надасть можливість встановлювати пільгу за оплату послуг.

Олег Вікторович подякував Олександрі Євгеніївні, старостам та діловодам старостинських округів громади за роботу, а також окреслив пріоритетні завдання на робочий тиждень.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg