11.12.2025 11:27
Турбота в деталях: в Іллінцях протестували відділення підвищеної доступності ПриватБанку
Рівний доступ до фінансових послуг та комфорт для кожного — у місті Іллінці протестували оновлене відділення ПриватБанку. Аби переконатися у зручності нових рішень, представники банку запросили заступницю начальника управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Іллінецької міської ради Вікторію Поліщук та голову громадської організації «Надія інвалідів» Інну Дудніченко особисто перевірити простір на доступність. Головною метою стало тестування «шляху клієнта»: від входу до отримання консультації та касового обслуговування.
«Відкриття інклюзивного відділення ПриватБанку — це знакова подія для нашої громади. Доступність послуг для кожного мешканця є ознакою цивілізованого суспільства. Такий простір задає новий стандарт сервісу, і ми сподіваємося, що інші підприємці також долучаться до створення безбар'єрного середовища. Разом ми будуємо громаду, комфортну для всіх. Щиро дякуємо ПриватБанку від усіх жителів», — зазначила Вікторія Поліщук, заступниця начальника управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Іллінецької міської ради.
ПриватБанк подбав про те, щоб у відділенні було зручно всім: батькам з дитячими візочками, людям старшого віку та людям з інвалідністю.
Жодних перешкод на вході: широкі дверні отвори та сучасний підйомник із кнопкою виклику. Клієнти на кріслах колісних можуть потрапити до відділення самостійно або за допомогою персоналу, який миттєво реагує на виклик. Вхідна група також оснащена елементами для людей з порушенням зору: мнемосхема, направляючі тактильні смуги на підлозі та таблички, дубльовані шрифтом Брайля, допомагають легко орієнтуватися у просторі.
Спеціальна універсальна касова кабіна зі зниженим вікном дозволяє людям, які користуються кріслом колісним, комфортно спілкуватися з касиром. Передбачено й спеціальні тримачі для милиць, що вивільняють руки клієнта для підпису документів чи розрахунку.
Особлива гордість оновленого відділення — технологічне рішення для людей з порушеннями слуху. Тут можна отримати консультації українською жестовою мовою. Також відділення обладнане просторим універсальним санвузлом, адаптованим для людей з інвалідністю.
Інна Дудніченко, голова ГО «Надія інвалідів», яка тестувала доступність відділення, поділилася враженнями: «Чудово, що банк створює всі умови для людей з інвалідністю — це перша установа в районі, яка реалізувала позачергове обслуговування для таких клієнтів. Дуже зручне приміщення, понижена каса, столи з тримачами для милиць — тут немає дрібниць. Ми маємо гарний приклад доступності в нашому Іллінецькому ЦНАПі, але тут зроблено навіть більше, ніж можна було очікувати».
«Ми працюємо для клієнтів, створюючи простір, де кожен почувається важливим, — розповідає Віталій Павловський, керівник відділення «Вінницьке №17». — Створення безбар’єрного середовища — це більше, ніж просто дотримання будівельних норм. Це про повагу до гідності кожної людини».
Як наголосила регіональний менеджер - куратор відділення Марія Насобко, ПриватБанк послідовно реалізує власну Стратегію безбар’єрності: не лише оновлює відділення, а й стирає цифрові межі. У застосунку Приват24 вже доступні відеоконсультації українською жестовою мовою, а сам додаток адаптовано для клієнтів з порушеннями зору (підтримка функцій екранного диктора VoiceOver та TalkBack). Поєднання архітектурної доступності та сучасних технологій перетворює візит до банку на простий і приємний досвід для всіх жителів громади.
Поділитись
Дізнайтеся також
11/12/2025
До уваги жителів Іллінецької громади!
09/12/2025
День, що подарував дітям казку
09/12/2025
Вітаємо з днем народження Юлію Долінську
Усі новини