03.07.2023 15:56
Щотижнева оперативна нарада у міського голови
Сьогодні, 3 липня, у зала засідань Іллінецької міської ради відбулася щотижнева оперативна нарада за участі заступників міського голови, секретаря міської ради, керуючої справами виконавчого комітету, старост старостинських округів, начальників управлінь та відділів міської ради, керівників комунальних підприємств та установ, головних лікарів закладів охорони здоров’я громади, представників ЗМІ. Провів нараду міський голова Володимир Ящук.
На нараді були розглянуті нагальні питання життєдіяльності нашої громади. Володимир Миколайович проаналізував стан наповнення бюджету громади та визначив завдання на цей тиждень.
З інформацією «Про роботу комунального підприємства «Трудовий архів» Іллінецької міської ради» виступила бухгалтер Людмила Клименко.
Людмила Федорівна наголосила, що основними завданнями закладу є виявлення та приймання від підприємств, установ, організацій документів з особового складу, фінансово-господарської діяльності та інші, строки зберігання яких не закінчилися; науково-технічне опрацювання та описування документів, що надійшли на зберігання, згідно з правилами Держкомархіву, створення необхідного довідкового апарату до них; облік документів, проведення експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, подання на затвердження експертної комісії архівного відділу райдержадміністрації описів та актів на знищення справ.
Протягом минулого 2022 року на зберігання до комунального підприємства «Трудовий архів» міської ради надійшло 9 фондів загальною кількістю майже 600 справ.
Разом з цим, Людмила Федорівна зауважила, що є організації, які припинивши свою діяльність, передали документи на зберігання у трудовий архів.
У звʼязку зі створенням КУ «Трудовий архів» Дашівської селищної ради було передано документи з особового складу підприємств, установ, організацій, які діяли на території Дашівської селищної територіальної громади – 30 фондів у кількості понад 8100 справ.
«Станом на 1 січня 2023 року на зберіганні у КП «Трудовий архів» міської ради знаходиться 11 292 справи, - наголосила Людмила Клименко. Використання інформації з документів проводиться шляхом надання архівних довідок соціально-правового характеру про розмір заробітної плати та підтвердження стажу роботи. Так, за 2022 рік було видано понад 320 довідок».
Міський голова подякував Людмилі Федорівні за роботу, а також окреслив пріоритетні завдання на робочий тиждень.
Поділитись
Дізнайтеся також
22/11/2024
Вітаємо з Днем народження Ірину Масненьку
27/09/2024
Вітаємо з Днем народження Вікторію Фролову
08/08/2024
Відбулася 51 сесія міської ради 8 скликання
Усі новини